שלום סמי רכשתי לפני כשנה בית קרקע יד שניה שבחזיתו משתלבת פרגולה מבטון לא מקורה. לפני מס' חודשים הוספתי קירוי גג של במבוק+סנטף שקוף לאור התיקונים בחוק הפרגולות שהיה. כעת דורשת העירייה ממני לפרק את הסנטף השקוף (מאפשרים לי להשאיר את הבמבוק)היות והחוק אינו חל על פרגולות מבטון, האם זה נכון ?
יואב שלום,
חוק הפרגולות הינו רפורמה הנוגעת להליכי תכנון ובניה, לא לארנונה.
ביחס לארנונה שאלת חבות פרגולה נגזרת מהוראות צו הארנונה הספציפי של הרשות המקומית (מפורסם באתר האינטרנט של הרשות).
כעיקרון, כל שטח בנוי מקורה חייב בארנונה ולכן סנטף אכן עלול להוות קירוי המחייב בהטלת ארנונה בגינו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

החוק מאשר לרשות מקומית להיכנס לכל נכס לצרכי מדידה במידה ואל מאפשרים מתבצעת שומה בהערכה ובדרך כלל היא יותר גבוהה ממה שיש בכדי לדרבן את התושבים הלסכים למדידה. תמיד ניתן , לאחר שקבעו שומת על פי הערכה, ...
המשך תשובה