שלום, רציתי לשאול האם הריביות שמתווספות לחוב הארנונה מוטלות מכוח החוק? האם ניתן להתנגד לשלמן בטענה כלשהי?
החבות בריבית הנה בהתאם לסעיף 2 לחוק הרשויות המקומיות (ריבית והפרשי הצמדה על תשלומי חובה), התשמ"ה – 1980, על פיו "תשלומי פיגורים" יתווספו לחיוב החל מ- 30 יום מהמועד שנקבע לתשלום.
בהתאם לפסיקת בתי המשפט הטלת ריבית בגין חיוב רטרואקטיבי, כלומר חיוב שמוטל כיום בגין שנים קודמות, הינה שלא כדין בחריגה מסמכות ולפיכך דינו בטלות לאלתר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לכל נכס בבעלות אותו אדם ניתן לקבל פטור נכס ריק עד חצי שנה. הנכס צריך להיות ריק מאדם וחפץ- כלומר ללא ריהוט שאינו צמוד לקיר...
המשך תשובה