יש לי קרקע בראשל"צ של כ460 מ"ר עליה יש מבנה חד קומתי של כ-120 מ"ר. העירייה חידשה כביש ישן ומדרכה וכעת דורשת היטלי פיתוח (כביש + מדרכה). בהנחה כי המבנה מוכרז בעירייה כאינו ראוי לשימוש, האם עלי לשלם את ההיטל בגין השטח הבנוי כאילו מדובר במבנה ראוי לשימוש? בנוסף, מדוע בעלי דירות בבניינים לא קיבלו דרישה שכזו לתשלום?
חיוב היטל סלילה מוטל על נכס ללא משמעות למצבו הפיזי (וכל עוד הוא לא נהרס לגמרי). החבו בהיטל היא חד פעמית ויתכן והסיבה כי בנינים סמוכים לא חויבו היא כי אלו שילמו היטלים במועד הוצאת היתר הבניה. אוכל לייעץ בצורה יותר ממוקדת לאחר שאראה את החיוב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

א. תתעקשי שלפחות הסכם הפשרה יחול מעכשיו הלאה ולא תצטרכי להמשיך ולהוכיח. ב. אל תסכימי לחתום על הסכם שהוא סודי ואם זה התנאי אז לא תוכלי לעזור ליתר השכנים. ג. קצת בעייתי בעיינ שלך יתנו סיווג נמוך ולאח...
המשך תשובה