היי, לפני מספר חודשים קיבלנו היתר בניה. מדובר על הרחבת בית בכ-30 מ"ר. עדיין לא התחלנו עם ההרחבה, אבל המועצה האזורית החלה לגבות מאיתנו ארנונה הכוללת את הגודל שהתווסף לבית. האם זה חוקי?

ארנונה היתן לגבות רק כאשר הושלמה בניה של מבנה או תוספת לו.
עליכםלעדכן את המועצה האזורית שהבניה עדיין לא הסתיימהולכן אין מקום לגבות עבור אותם 30 מ"ר ארנונה.
המועצה בטח תשלח מפקח מטעמה .
ייתכן ודרשו ממכם להגיש השגקה על גודל השטח המחוייב אבל חבל על פרוצדורה זאת אם ניתן לקרצה.
תסכמו מועד לדיווח על סיום בניה ואז תקראו למפקח מטעם הארנונה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון ניתן לחייב רק שטח המצוי בתחום שיפוט ואולם אני מניחה שהחלק שאינו מצוי בתחום השיפוט ואלו המתגוררים בו רשומים כתושבי אותה רשות ולכן הדבר מצוי בשיקול דעת של אותה רשות. למשל אם חדר המגורים נמצא ב...
המשך תשובה