קיבלתי מכתב מהמועצה האזורית בה המחסן של העסק ממוקם. במכתב דרישה לתשלום על תוספת חיוב של 20% (שאושרה ע"י שר הפנים ושר האוצר עפ"י הנכתב). ובנוסף שובר תשלום רטרואקטיבי על שנת 2012. האם עליי לשלם את התוספת? האם מותר לגבות ממני רטרואקטיבית? האם יש לי את האפשרות להתנגד? הסכום לא קטן 3,149 ש"ח . אודה לתשובתכם המהירה, ג'נט
ג׳נט שלום
בהנחה ואכן הרשות קיבלה אישור לשינוי תעריף הרי שלאור מועד
אישורי משרד הפנים שמתקבל רשמית המהלך השנה
אז יש חובה לשלם מתחילת השנה
מכל מקום יש לוודא כי אכן התקבל האישור
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

על פי מה שכתבת לא מחייבים את אותם מ"ר כפול- פעם כמשרד ופעם כמגורים אלא חלקו את הנכס לשני סיווגים- מגורים ומשרד. מדובר על שימוש מעורב והעייריה פעלה בצורה הוגנת שחילקה את השימושים . אלא אם לא הבנתי נכ...
המשך תשובה