שלום רב, אם זוג נשוי רק שנה אחת ומעוניינים לערוך הסכם ממון ורכוש, האם הסכם זה יכול להיות מאושר ע"י נוטוריון בלבד?
כן ניתן לערוך הסכם ממון גם לאחר נישואים אין שום בעיה ולאשר בפני נוטוריון . שכר הטרחה הינו 5000 ש"ח חתום ע"י נוטוריון .
ניתן ליצור קשר במספר המופיע בעמוד האתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ביטול הסכם ממון, כמו גם הסכם רגיל, צריך להיעשות לפי דיני החוזים - לרבות ובמיוחד - פגמים בכריתתו (מצגי שווא, עושק, כפיה) או הפרתו. כמובן שהסכם ממון מקבל תוקף של פסק דין ועל כן צריך לפנות לבית המשפט בבק...
המשך תשובה