אהלן, לפני 10 שנים, בערך חודש לפני שהתחתנו, חתמנו על הסכם ממון. מאז השתנו המון דברים, המשפחה גדלה, קיבלנו נכס בירושה ורכשנו דירת מגורים. אנחנו רוצים לעדכן את ההסכם - האם אפשר לערוך בו שינויים או שעדיף לחתום על הסכם חדש? יש צורך לאשר אותו בבית משפט? תודה
א.ג.נ.,
בהתאם לשאלתך עליכם לערוך הסכם ממון חדש - ניתן לאשר בביהמ"ש וניתן לאשר ע"י באמצעות חתימת נוטוריון .
בכל שאלה ו/או דרישה ניתן ליצור קשר במספר הטלפון המופיע בעמוד באתר .
בכבוד רב ,
בנימיני חמדה,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בהיעדר הסכם ממון, וככל שנישאתם לאחר שנת 1973, הרי חלקות עליכם להוראות חוק יחסי ממון בין בני זוג, לפיהן , ירושות ומתנות שקיבל אחד מבני הזוג לא יהיו חלק מהרכוש המשותף בעת פרידה או מוות. המשמעות היא שאם ...
המשך תשובה