זוג נשוי עם ילדה, רוצים לערוך הסכם ממון שכולל גם תשלומים על הילדה במקרה שניפרד. למעשה, אנחנו רוצים לקבוע חלוקה שוויונית של דמי המזונות ותשלום זהה של האישה והגבר, האם יש עם זה בעיה מבחינת בית המשפט?
.jpg)
הילה שלום רב,
ככל שההסכם יהיה מנוסח כראוי, ולא יהיה קיצוני לשום כיוון, אין כל מניעה לנסח הסכם כזה ולאשר אותו בבית המשפט.
בברכה,
גיל בר-זהר, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין גיל בר-זהר
055-4532854
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מרב שלום רב, לשם אישור ההסכם נדרש שלפחות אחד מהמבקשים יהיה תושב או אזרח. בכל מקרה יהיה עליו להתייצב בבית המשפט לשם אישור ההסכם. בברכה גיל בר-זהר, עו"ד...
המשך תשובה