במהלך השביתה שברתי את המרפק וכתוצאה מכך נעשה לי ניתוח והורכבו פלטינות לאיחוי השבר.לצורך החלמה ופיזוטרפיה קבלתי חופש מחלה כ90 יום. לאחר השביתה הגשתי את ימי המחלה למעסיק והוא דחה אותם בטענה שאין יחסי עובד מעסיק בשביתה. האם זה נכון.
פורום זה עניינו בפוליסות א.כ.ע
במידה ובידך פוליסה של נכות מתאונה או מחלה או א.כ.ע נא תודיע לי ואייעץ לך.
לגבי שאלתך הספציפית יש צורך בקבלת פרטים אודות נסיבות המקרה.
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רונית לוי
055-4532795
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בקופת גמל אין כיסוים בכלל לא לאובדן כושר עבודה. ולא למקרה מוות. חברת הביטוח אינה מבטחת מעל גיל 60 וזה חוקי. בעקרון ככל שהיה נרכש לך כיסוי אובדן כושר עבודה לפני 20 שנה הוא היה לגיל 60 או לגיל 65....
המשך תשובה