שלום, בעלי עובד 20 שנה במפעל נעליים. לפני חודש נפל בעבודה ונפצע ברגליים. הוא יכול כרגע רק לשכב וזובל מכאבים. האם זה מהווה אובדן כושר עבודה? תודה מראש.
בהחלט כן
נא צרי קשר טלפוני ונשמח לסייע לך ולבעלך- תתקשרי למספר המופיע בעמוד שלנו באתר ותבקשי את עו"ד משה גליקו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רונית לוי
055-4532795
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
על מנת לענות באופן מקצועי יש לבחון את התיק. ככלל ניתן לערער על החלטה של קרן הפנסיה, וגם על החלטה של ביטוח לאומי, אולם בכדי לבחון כדאיות יש לבחון את התיק הספציפי....
המשך תשובה