שלום, הגשתי לפני חודשיים תביעה לאובדן כושר עבודה אחרי שעברתי אירוע לבבי ולא חזרתי לעבוד מאז. חברת הביטוח שלחה לי השבוע מכתב דחייה שבו טענו שבעבר סבלתי מלחץ דם גבוה ולא דיווחתי כשהצטרפתי לפוליסה, ולכן הם לא משלמים . העניין הוא שאף פעם לא לקחתי כדורים קבועים. האם מותר להם לדחות את התביעה בגלל דבר כזה? מה אפשר לעשות כדי לערער על ההחלטה שלהם?
.jpg)
חברת הביטוח יכולה לדחות את התביעה עקב אי גילוי ניתן לערער על ההחלטה.
מוזמן לפנות למשרדי על מנת לטפל בערעור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רונית לוי
055-4532795
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לבחון את מלוא המסמכים הרפואיים. בלי קשר ועדה רפואית של ביטוח לאומי לא כפופה להחלטה של רופא מהקופה, הם יבדקו בעצמם ויקבלו החלטה....
המשך תשובה