היי עברתי ניתוח בברך ולפני הניתוח נאצר לי על הימי מחלה והתקופת ההחלמה הארוכה (4 חודשים) התפטרתי מעבודתי עקב מחלה.. והגשתי תביעה לנכות כללית. בועדה שעשו מטעם ביטוח לאומי הרופא רשם בתיק על אבדן כושר עבודה. אני יוכל לשלוח למעסיק את הטופס הזה כדי לקבל את הפיצויים שלי? שזה טופס שביטוח לאומי מכיר בי כאובדן כושר עבודה?
כן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רונית לוי
055-4532795
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אם אין ביטוח אין את מי לתבוע לעניין פנסיה מוקדמת - כדאי לבחון את התוכניות של והאפשרויות ולכן מציעה שתתייעץ עם סוכן הביטוח. בהצלחה...
המשך תשובה