היי, נפצעתי לפני חודש וחצי בתאונת עבודה, כרגע אני במצב שבו אני יכולה לחזור לעבודה אבל לא במשרה מלאה - בעקבות התאונה. הרופאים מאפשרים לי להשאר בבית , אבל מבחנתי אין בעיה לחזור לעבודה. השאלה היא : במידה ואחזור לחצי משרה האם ביטוח לאומי ישלים לחצי השני בעקבות התאונה , או שאני מאבדת את דמי הפגיעה ?
תלוי מה ייקבעו בועדה הרפואית של הביטוח לאומי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רונית לוי
055-4532795
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אני מעריכה שמדובר בתביעת נכות מול ביטוח לאומי. לכאורה אתה זכאי מהיום ה- 31 אולם כיוון שההכנסה הייתה גבוהה לא שולם לך ממועד זה....
המשך תשובה