כתוצאה מתאונת בחנות קבע רופא תעסוקתי כי עלי לעבוד 7 שעות ביום במקום 9 שעות וזאת לצמיתות. משכורתי מחושבת כמשכורת חודשית. האם ראשי המעביד לפגוע בשכרי. ןמה זכויותי. תודה דניאל.
דניאל שלום,
שאלתך עוסקת ביחסי עובד מעביד- דיני עבודה.
אנא פנה לפורום המתאים.
במקביל, יש לשקול הגשת תביעה נזיקית וכן תביעה לביטוח לאומי- נפגעי עבודה.
בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רונית לוי
055-4532795
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לבחון את הנושא מכמה אספקטים. במידה ומעניינת מוזמנת לפגישת ייעוץ. בברכה ובריאות רונית 052-6008204...
המשך תשובה