שלום רב. אני מבוטחת בביטוח מנהלים באובדן כושר עבודה באיילון וזכאית לקבל תשלום. במקביל מתחילה לקבל אבטלה. האם ביטוח לאומי ימשיכו לתת לי אבטלה כאשר יראו את התשלומים מחברת הביטוח? האם לחברת הביטוח אין בעיה עם כפל זה גם? תודה
יפית שלום,
על פני הדברים, לא אמורה להיות בעיה לקבל מחברת ביטוח תגמולי ביטוח מכוח הפוליסה. יחד עם זאת, אני מציע לעיין בהוראות הפוליסה על מנת לוודא שאין טעות. במקביל, כדאי לפנות לייעוץ אישי על מנת לברר את מלוא הנתונים הרלבנטים ולהיערך להתפתחויות אפשריות.
בהצלחה!
רונן מורנו, עורך דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רונית לוי
055-4532795
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
חברת הביטוח לא נוהגת לאשר אובדן כושר עבודה לצמיתות, ויכולה מדי תקופה לבקש אישורים רפואיים ואף לבדוק אותך. ביחס לתשלום פרמיה- אם כיסוי הנכות הינו חלק מהפוליסה המשוחררת אזי פרמית השחרור אמורה לשחרר ...
המשך תשובה