שלום אני בת 44 יש לי נכות כללית בביטוח לאומי37% לצמיתות על עין עצלה שלא מתפקדת 30% ועל טינטון 10 %. לאחרונה חלה החמרה בנוסף לערעור שהגשתי. אני מטופלת בציפרלקס בגלל דיכאון . אני עובדת 75%משרה , עייפה כל הזמן ולא מרוכזת. השאלה כמה אובדן כושר עבודה אני יכולה לקבל.
מאיה שלום,
ביטוח לאומי- נכות כללית- אובדן כושר עבודה נבחן על בסיס מלוא הנתונים הרלבנטיים למצבך הרפואי ולהשפעה המצטברת של הליקויים על כושר העבודה. בכדי לבחון את אי הכושר, יש לבחון את מלוא הליקויים, את ההיסטוריה התעסוקתית שלך, גילך ושאלות רבות ונוספות. ממילא ברור כי לא ניתן להשיב לשאלתך במסגרת הפורום. בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רונית לוי
055-4532795
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ברמת העקרון אין מניעה לעבור למקום עבודה אחר באותו היקף משרה. קבלת הקצבה אינה מותנית בעבודה הנוכחית אלא במצבך. שימי לב שאת ממשיכה לשמור על כיסוי ביטוחי מלא כשאת עוברת ממקום אחד לשני....
המשך תשובה