שלום אני אובחנתי לאחרונה ע"י נירולוגית שיש לי מחלת כאב כרונית(חושדים גם בפיברומיאלגיה)אני ירדתי ביכולת שלי לתפקד באופן ניכר גם בבית וגם בעבודה. השאלה שלי האם ניתן דרך ביטוח לאומי לגשת לוועדה ולבקש שיכירו בי מאחר והעבודה שלי היא לדבר בטלפון ולכתוב הרבה דבר שאין אני יכולה לעשות.? שאלה נוספת האם ניתן לקבל פיצוי גם מביטוח לאומי וגם מחברת ביטוח והיכן אני בודקת מה הפיצוי שמגיע לי מהביטוח הפרטי? האם פוליסת הפנסייה שלי תסתיים אם אני באכע ואם כן מי ידאג לי שיהיה בפנסייה? תודה מראש על העזרה
פיברומיאלגיה כשלעצמה הוכרה כמחלה רק בשנים האחרונות, השלכותיה בהחלט יכולות להיות אובדן כושר עבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רונית לוי
055-4532795
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יתכן וניתן לתבוע מהקרן זה תלוי מצב רפואי, תפקיד וכו יש לבחון את הדברים ולצערי לא ניתן לתת תשובה מקצועית בהתייחס לנתונים שציינת...
המשך תשובה