האם אחרי שלושה חודשים אין למעביד יחסי עבודה איתי? ברשותי רכב צמוד שבמפורש עומד גם לצרכים פרטיים כולל מכסת דלק לנסיעות פרטיות. האם המעביד יכול לקחת את הרכב.- מה עם כל תשלומי הפנסיה בתקופה הזו, תודה מראש - איציק.
תברר עם עו"ד מתחום דיני העבודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רונית לוי
055-4532795
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לצערי אין אפשרות לתת תשובה מקצועית כיוון שיש להבין את תנאי הפוליסה ביחס לקיזוז מול ביטוח לאומי. להבנתי גם יש בלבול בין פוליסת האובדן כושר עבודה לבין פוליסת הביטוח....
המשך תשובה