שלום, המקרה שלנו הוא שנציג וועד היוצא מתחמק מהעברת חתימתו בבנק, נקבעו מספר פגישות בבנק והוא לא הגיע, לא פותח את דלת דירתו בשיחות טלפוניות ברגע הזיהוי ישר מנתק. המקרה שנוצר הוא אי תשלום לספקים, חברת חשמל וכד' קרוב לחודשיים. שאלתי היא מה ביכולתנו לעשות מכח החוק לפני הפניה למפקח וכד' ?
דוד שלום
אני מציע שתבדוק בבנק האם פרוטוקול של אסיפת הדיירים שממנה מורשה חתימה חדש יאפשר לכם לנהל את החשבון, אם זה לא יעזור, כדאי לפנות לעו"ד שיפנה אליו בכתב ויבהיר לו כי הנזקים שיגרמו לכם כבית משותף יחולו עליו אם הוא לא יפעל כנדרש.
בהצלחה.
דניאל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לפנות לנציגות שתשלח מכתב התראה לכל הדיירים שפצלו דירותיהם כמו כן יש להגיש תלונה לוועדת הבניה ואם לא עוזר תביעה למפקחת...
המשך תשובה