השוכרת לא שילמה כבר 5 חודשים, שלחתי לה מכתב רשום. ניגשתי עם זה לאגודה לתרבות הדיור. הם טענו שאני צריכה לשלוח מכתב לבעלי הדירה. יש לי רק מס' ת.ז. שלהם ושם, אין לי כתובת או טלפון. מהיכן משיגים זאת וכיצד?
לאה
אפשר לבדוק עם השוכר לא? הוא אמור להיות איתו בקשר.
אפשר ב 144
אפשר במשרד הפנים ואפשר דרך חוקר פרטי- זה לא כל כך יקר (200 ₪).
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
חסרים נתונים רבים. חשוב להבין מה בדיוק הוחלט באספות למה יועדו הכספים הקודמים בדיוק ומה כעת על הפרק זכותכם לבקש פירוט מדוייק על כל ההוצאות וההכנסות...
המשך תשובה