שלום, אנחנו גרים בבניין דירות, בו אף אחד מהדיירים הוא לא גם בעל הדירה. לאחרונה התפוצץ הביוב הראשי, ויש צואה שזורמת בכניסה לבניין. בעלי הדירות גוררים רגליים כי מדובר בהוצאה משמעותית, ולא יכולים לספק לנו תאריך אחרון לטיפול. האם החוק לטובתנו? מה ניתן לעשות? תודה.
שלום רב,
עומדות בפניכם 2 אפשרויות: האחת, התמודדות עצמאית של כלל המחזיקים עם תיקון הליקוי ונשיאה בהוצאות על חשבונכם ודרישה עתידית מבעלי הדירות.
אפשרות שנייה - פעולה משפטית שתחייב את בעלי הדירות (כי שהדין קובע) לפעול בהתאם לחובותיהם.
שימו לב, כי לפעולה של תיקון עצמאי יש כללים והתיקון חייב לעמוד בסטנדרטים נהוגים של סבירות.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לא ברור מה זה להגדיל את השעות מעלית שבת פועלת מעט לפני כניסת השבת ועד מעט אחרי מוצאי שבת. בכל מצב כאשר יש מעלית שניה הפעלת מעלית שבת לא דורשת רוב אלא תשלום הוצאות בשל ההפעלה...
המשך תשובה