שלום בימים טרופים אלו , ועד הבית משתמש במרחב המוגן של הבניין כמשרד שלו ולכן המשרד נעול בשעות שאב הבית אינו עובד. האם הנ"ל חוקי ? תודה גיא
שלום גיא,
כלל המרחבים המוגנים בבית המשותף נדרשים להיות פנויים וזמינים לבעלי הדירות.
המחוקק קבע את החובה לשמור על המרחבים פנויים ומתוחזקים, בחוק התגוננות אזרחית וכן בחוקי העזר אותם נדרשת הרשות המקומית לאכוף.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אם הנזק מדירתך את אחראית כבעלת דירה, אם גורם אחר אחראי לנזק תוכלי לצרפו לתביעה ככל שתוגש, בכל מצב תפני אליו ותעבירי את טענות השכן...
המשך תשובה