אני גר בבית משותף (18 דירות, 3 כניסות) בחצר התפוצץ צינור ביוב. אני גר הכי קרוב ולכן הכי סובל. השכנים לא מוכנים להשתתף בהוצאות התיקון. מה ניתן לעשות? אם אתקן לבד, האם אוכל לתבוע את ועד הבית או אצטרך לתבוע כל אחד מן השכנים בנפרד?
גורג שלום,
שוחחנו על כך טלפונית.
בקצרה. צינור הביוב הינו רכוש משותף ועל כן כלל בעלי הדירות נדרשים לשאת בהוצאות תיקונו. המלצתי ולאור התייחסויות בהחלטות ופסקי דין של המפקחים על רישום המקרקעין הינה, לפעול למיצוי ההליך אל מול בעלי הדירות ונציגות הבית המשותף.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לוודא שאין פגיעה בחוקים כגון: בפרטיות הוצאת דיבה ולשון הרע עליכם להוכיח עובדה ולא הכפשה. כמו כן תמיד אתם יכולים לבקש באמצעות 30% חתימות אספה כללית נוספת שלא מן המניין לכל נושא והוועד חייב לקיים תוך...
המשך תשובה