מה עושים כאשר הדייר שבדירה שלו נזילה שמגיעה אלי לא רוצה לתקן אי אפשר אפילו לתקן אצלי צריך אצלו הוא מסרב בכלל יש למי לפנות? אני אוספת מים בדליים וגיגיות כי אצלו נוזל עד כדי כך תודה
חנה שלום,
באם אכן הליקוי והכשל הגורם לנזילה ולרטיבות נובע מדירתו יש לחייבו לבצע את התיקונים הנדרשים. נסי לפנות גם לנציגות הבית המשותף ובקשי את התערבותה.
באם הדבר אינו מסתייע ניתן לפנות למקפח על המקרקעין לקבלת צו מתאים.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש הבדל בין מתחזק לבין חברת ניהול מתחזק לפי סע` 71 וחברת נוהל או אב בית די ברוב רגיל לגבי מניין חוקי הוא המניין שהגיע אותו יום לאספה...
המשך תשובה