שלום רב האם ניתן להגיש תביעה משותפת של ועד הבית ואחד הדיירים ( כל אחד באמצעות ב"כ נפרד ) כנגד דייר אחר ששפגע ברכוש המשותף ומבצע בו שימוש. האם עורכי הדין יצטרכו לשתף פעולה ולהגיש כתב תביעה אחד או שכל אחד יגיש תביעה בנפרד ויבקשו לאחד את שני התביעות ?
לוי שלום,
אין הצדקה להגיש שתי תביעות ולשלם אגרה כפולה כאשר עילות התביעה זהות.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל שאין נוהג או סייגים בתקנון הבית המשותף המוסכם כולם צריכים להשתתף, מוזמן להתקשר אנחה אותך מה לעשות הטלפון שלי מצוין בעמוד שלי באתר...
המשך תשובה