וועד הבית בו אני מתגורר מסרב להראות דוחות בנק,חשבוניות בגין הוצאות..ולא מבצע אסיפות דיירים בכלל, בפנייתי אליהם בנושא קיבלתי סירוב נחרץ בו איימו שלא יפתחו לי את הדלת!! השאלה היא:האם מבוצעים תיקונים "בשחור"?..או משהו אחר המעיד על סירוב זה!!..מבקש סיוע בנושא.. נ.ב - הכנסה חודשית - 13,000 ש"ח הוצאות קבועות - 9,000 ש"ח מנוהל ע"י חברת ניהול . בברכה, ותודה מראש יצחק בראונשטיין-דייר הבניין
יצחק שלום,
אני מציע כי תפנה אליי באופן פרני ואנסה לסייע לך בעניין זה.
בברכה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
זה לא יעוץ מתאים לפורום אומר רק שלשוכרים אין מעמד מול הוועד אלא בעלי הדירות מחוייבים לשלם על פי שטח דירתם ...
המשך תשובה