מדובר על בניין של 4 קומות עם 12 דירות. בהתחברות בין צינור ביוב של דייר לצינור הראשי של הבניין קיימת נזילה . הסדק מופיע בהתחברות עצמה. הצינור הראשי תקין לחלוטין.של מי האחריות לתיקון הבעיה. הוועד או בעל הדירה ? בעל הדירה לא מוכן לתקן בטענה שזה אחריות הוועד. מה הדיירים והוועד יכולים לעשות?
שלום אייל,
ככל שמקור הנזילה אינו ברכוש המשותף, אז סביר כי מדובר על צנרת פרטית, אך נכון יהיה לבצע בדירה באמצעות אנשי מקצוע מתאימים.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לדרוש מהוועד שיעשה את ואם הוא לא פועל מוזמנים לפנות ונתקדם • הנך מוזמנ/ת ליצור קשר להשלמת פרטים והכוונה, לרשותך- עו"ד רפי רפאלי...
המשך תשובה