ישנו דייר בבנין אשר אוסף חפצים, הוא שם חפצים בחדר המדרגות בלובי כגון: אופנים, קרשים, ברזלים וכמו כן ליד דלת הכניסה לבית שלו בלובי הניח חפצים. נאמר לו מספר פעמים לפנות אך הדייר בשלו. ממשיך לאגור חפצים ולא מסלק אותם. מה עלינו לעשות?
איציק שלום,
ככל שהשימוש אינו רגיל וסביר בנסיבות העניין הרי שיש לדרוש מהדייר לפנות את דבריו. פנה לועד הבית ובקש כי העניין יטופל. במידה והדבר אינו מסתייע וככל שנשקפת סכנה לעוברים והשבים אגב הצבת הציוד בתחום הרכוש המשותף, ניתן בכפוף להודעה על כך לפנות את דבריו של הדייר ולחייבו בהוצאה זו.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בהנחה שעניין המצלמות התקבל על ידי רוב באספה כללית, אינטרנט למצלמות זו תחזוקה שוטפת שעל בעלי הדירות לשלם, אין חובת תשלום של השוכרים כלפי הנציגות , יש חובת תשלום של השוכרים כלפי בעלי הדירות עימם הם חתמו...
המשך תשובה