שלום רב, דלת הבניין שלנו ניזוקה כאשר הגיע לאחד הדיירים, שליח מטעם חברת הסופרמרקט. החלפנו את הזכוכית בדלת והדייר דיבר עם הנציג של סופרמקט ושל חברת השליחים והם מתנערים מאחריות לנזק. איך ניתן לפעול? תודה
אסף שלום,
ניתן לפעול אל מול חברת השליחים ולדרוש מהם לשאת בתיקון הנזק. פנו אליהם באופן פורמלי ודרשו את תיקון הדלת או שישאו בעלות התיקון. מוטב כעת ועד לסיום העניין מול החברה לתקן את הדלת מכספי הועד.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
החבות היא על כל נזק שנגרם ללא קשר אם הדייר ביצע ביטוח דירה, גם אם יש לך צנרת נפרדת אתה צריך להשתתף בתשלום הוצאות הצנרת המשותפת אלא אם כן בתקנון רשום אחרת...
המשך תשובה