אמי נפטרה , והדירה עומדת ריקה ועד הבית דורש תשלום עבור השימוש בסולר ממוצע של 10% מהצריכה של כל הדיירים שאלתי מה אומר החוק.
תמר שלום,
חוק המקרקעין מסדיר את סוגית המערכת הסולרית בסעיף 59ב' לחוק. המקרה שלך דומה לדייר שמבקש להתנתק מהמערכת הסולרית ועל פי החוק מחויב להמשיך ולשלם עבור אחזקתה בהתאם לחלקו.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הבעלים של המשאבה צריך לוודא שמשאבה לא מהווה מטרד לדיירים אחרים, אןם הדייר לא קיבל אישור להניח משאבה במקום והוא היחידי שעושה כך יש להגיש תביעה למפקחת לפינוי המשאבה מוזמנים להתקשר לקבל הכוונה 05090001...
המשך תשובה