אני גר בבית אמצעי בשורה של שלושה בתים להם קו ביוב משותף. בשטח שלי שקע הקו ונוזל לבית השלישי והאחרון בשורה. על מי לחלוק בעלויות? - רק עלי מאחר וזה בשטח שלי. - על הבית הראשון ועלי מאחר ושנינו כבר התחברנו לקו בעוד הבית האחרון מתחבר לאחר נקודת התקלה. - על כל השלושה בלי קשר למי מתחבר באיזו נקודה.
ניתן מענה בהמשך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מי שאמור לשלם על הנזקים הוא הבעלים של השטח או הצנרת שהם מקור הנזק מוזמנים לפנות למשרדנו להסבר או הכוונה עו"ד רפי רפאלי...
המשך תשובה