שלום רב לאחרונה עברה להתגורר בבניין בדירה שבבעלותה, דיירת שלטענתה היא מטפלת בילדים. בדיעבד מסתבר לנו כי בעצם מדובר בפעוטון עם 5-6 ילדים וכשלוש מטפלות. כיצד אני כנציגת ועד הבית אמורה לטפל בעניין ? אשמח לתשובה שתעמוד גם כנגד תביעה משפטית מצידה
יפה שלום,
בהתקיים מסגרת מסוימת ניתן לקיים פעוטון בבית משותף. יש לקבוע את מסגרת הפעילות ועל הפעוטון לעמוד בכללים הנהוגים.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כמובן שעל המשרדים להשתתף בכל העלויות כמו כן יש לבדוק את תשריט הבניין והתקנון ולפעול ע"פ הוראותיו, תתקשרי ואסביר המספר שלי נמצא בעמוד שלי אתר...
המשך תשובה