שלום. לפני מספר חודשים התרחשה דליפה בצינור ביוב בתוך ביתי. צינור הביוב משותף אליי ואל שתי הקומות שמעליי (אני קומת קרקע). הבניין הוא בניין רכבת משותף עם 12 דירות אולם הצינור עצמו עובר רק בשלושת הדירות שציינתי. מי צריך לשאת בהוצאות תיקון הדליפה והנזק? ועד הבית? רק הדירות המשותפות?
אורי שלום,
יש לברר את הנסיבות שהובילו לכשל ולדליפה. מעבר לכך, ככל שהצינור אינו מתקן דירתי הרי שניתן לומר כי הוא משותף.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
פעולות ברכוש המשותפות יש לבצע כל עוד הן אינן פוגעות בדייר, אם לגבי דייר זה מהווה מטרד שפיכת מים הפוגעת בדירתו יש להימנע מכך, אולם ברור כי יש אפשרויות נוספות לניקיון שלא יפגעו בו...
המשך תשובה