שלום רב, יש לי דירה בקומה עליונה של בית משותף. יש גגון עץ שהוא עובר מעל המרפסת שלי וגם מעל שמרפסת של הדייר ממול. הגגון בכלל נמצא לכול אורך הבניין, מקצה לקצה. חלק מהעץ נשבר ועכשיו יונים נכנסים לחלל שנוצר ומלכלכים את המרפסת שלי ושל השכן שלי. יהיה אפשרי לתקן רק בעזרת מנוף כי אין אפשרות לעמוד בשתי הקצבות של בנין. כול הגגון כבר ניהיה רכוב ודרוש להחלפתו. אני מבקשת לדעת אם ועד בניין אכן אחראי לתיקון? תודה!
שרון שלום,
מה מעמדו של הגגון? האם הוא רכוש משותף? האם נדרשת תחזוקה שוטפת? יש לבדוק האם ניתן למצוא פתרון זול שימומן על ידי כלל בעלי הדירות.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
א. יש לשלם אחורה ולהודיע שמהיום הנכם דורשים לשלם בהתאם לשטח דירתכם ב. לגבי ההרחבות וכד` חסרים נתונים רבים נא צרי עימי קשר דרך המספר שמצוין בעמוד שלי באתר...
המשך תשובה