הבניין רוצה לעשות שיפוץ. הרוב מסכימים לשיפוץ כולו. אני מתנגד לחיפוי קרמיקה. המצב הנוכחי הוא שיש צבע. אני מוכן לצביעה מחדש. אבל לא לשים קרמיקה במקום. אני מחוייב להסכים אפילו אם יש רוב. (תלוי מה אחוז הרוב ביחס לבניין?
שמואל שלום,
כתלות במהות השיפוץ ובעבודות המתכוננות. ישנן פעולות שיפוץ שלגביהן יש לקבל הסכמה מכלל בעלי הדירות (עבודות שאינן הכרחיות) וישנם עניינים שנדרש רוב רגיל.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מדובר בתחזוקת בית משותף וכל דייר אמור להשתתף, אם זו הוצאה חריגה יש לקבל 3 הצעות מחיר ולהביא להחלטה בפני האספה הכללית...
המשך תשובה