שלום, מספר עצים מהגינה של שכנתי פולשים לשטח שלי ומשאירים לכלוך רב. פניתי אליה מס' פעמים על מנת שטפל במפגע אך היא איננה מוכנה לטפל בזה פניתי למועצה אך גם הם לא טיפלו במקרה . האם יש מה לעשות בנידון ? זה הפך למטרד לא רק לי אלא לכל הבניין. תודה
רועי שלום,
יש לפנות אליה באופן פורמלי ולדרוש את טיפולה. ניתן לפעול משפטית בעניין, לאחר בחינת ההיבטים השונים.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לבדוק את הוראות התקנון המוסכם ואם אין הוראות בעניין אין סיבה לא להחליף מחסום אם רוצים זאת רוב הדיירים, כמובן יש לוודא שעומד בתקני הרעש וכד`...
המשך תשובה