שלום רב, ועד הבית לאחר שקיים אסיפת דיירים שלא מן המניין ,החליט לשכור שירותי משרד עו"ד המייצג רק את הדיירים שנכחו באסיפה לשם הגשת ערעור על החלטת ביהמ"ש המחייבת את כל אחד מהדיירים בנפרד. האם ההחלטה חוקית ? האם היה צריך את הסכת כל הדיירים להחלטה כזו?
אודיה שלום,
בסמכותו של ועד הבית ויתרה מכך, בהתאם להחלטת האסיפה הכללית להתקשר עם עורך דין לקבלת שירותים משפטיים. יחד עם זאת יש להבין מהן הנסיבות, העלויות ומהות הייצוג הניתן לועד ולדיירים.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
רחל יש לשלוח אליה מכתב התראה עם אסמכתא ובמידה ולא עוזר יש להגיש נגדה תביעה אולם קודם יש לוודא שהנזילות קשורות לדירתה והם אינם מהרכוש המשותף תנסי להיעזר בוועד אם צריכה הכוונה מוזמנת להתקשר ...
המשך תשובה