אני עומד להגיש תלונה למפקח על הבניינים משותפים, על מנת שיורה למי שביצע שיפוץ בדירה מעליי באופן המסב לדירתי נזקים, לתקן את השיפוץ הלקוי שביצע. שאלתי היא: באם חלפו יותר מ 7 שנים מביצוע השיפוץ האם המשפץ יוכל לטעון להתיישנות אצל המפקח על הבניינים המשותפים? או שאצל המפקח על הבניינים המשותפים העניין יידון ללא קשר להתיישנות?
שלום רב,
יש לפנות בעניין זה לקבלת ייעוץ פרטני במשרדי.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אין בסמכות חברת ניהול להעלות מיסי ביית אלא אם כן הם נחשבים כמתחזק על פי חוק יש להציג שמות דיירים וחתימותיהם ואם עדיין לא רוצים מוזמנים לפנות להמשך טיפול• הנך מוזמנ/ת ליצור קשר להשלמת פרטים והכוונה, ל...
המשך תשובה