שלום רב, אני גרה בבניין משותף,ויש לנו תופעה חוזרת של לכלוך הבניין,יש שכנה מסויימת שהילד שלה משליך כל הזמן לכלוך מהחלון וזה גורם להיווצרות המון אשפה בתחתית הבניין. דיירי הבניין החליטו למקם מצלמה בבניין ..השאלה שלי היא:אם מצלמים את האדם בעת מעשה השלכת פסולת בבניין משותף,למי פונים עם העדויות,כדי שיתנו קנס למלכלך? והאם ווידאו מספיק? מספיק לקבל עדויות מאדם אחד או צריך מכמה אנשים? כי ניסינו לדבר איתם וזה לא עזר. תודה,לנה.
לנה שלום,
לדיירי הבית המשותף זכות כי המתקנים המשותפים יתוחזקו כראוי וישמרו נקיים בגבולות הסביר. יש לשקול פניה לערכאה שיפוטית לעמידה על זכויותיכם.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש תחילה לבדוק את מסמכי הבית המשותף, ואת אופי המבנה ויתכן שניתן לעתור להכרזה על בית מורכב, מוזמן לפנות ליעוץ בעניין המספר שלי נמצא בעמוד שלי אתר...
המשך תשובה