2 משטחים בבניין משותף המוצמדים בטאבו לשתי דירות .כל השאר כתובים בטאבו חנייות המוצמדות לדירות בבניין. במצב הקיים משטח א' משמש כמעבר למשטח ב'. שני הדיירים מחניים את המכוניות במשטח ב' כאשר משטח א' משמש כניסה ויצאה לשתיהן. 1) האם יש אפשרות לשנות בטאבו שמשטח א' משמש כמעבר ולא כחנייה.,ומשטח ב' משמש כחניות לשני דיירים. 2) מה משמעותו \ הגדרתו של משטח בבניין משותף?
רותי שלום,
יש לעיין במסמכי הבית המשותף בטרם מתן מענה (נסח, תשריטים, תקנון וכיוצ').
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
רוב הדיירים באספה כללית יכול לקבוע את זמני חלוקת השימוש בחניה, ואם דייר לא מקיים אותם ניתן לתבוע אותו, כמו כן ניתן לשלוח אליו מכתב התראה על שימוש לא סביר ברכוש המשותף...
המשך תשובה