שלום רב. ועד הבית לא גר בבניין.ולכן הם רק גובים כספים ולא מתקנים מה שמתקלקל .כמו תאורה במדרגות ועוד. בבניין 12 דיירים לי 4 דירות ואני בעמדת מיעוט . אני היחיד שמתגורר בבניין. שאר הדיירים משכירים את הדירות שלהם.כך שאני לא נבחר לועד ובוחרים בדיירים שלא גרים ולא איכפת להם מה קורה בבניין. מה אומר החוק האם אין עדיפות לדיירים הגרים בבניין.
שלום רב,
אין הכרח אם כי יש עדיפות לניהול ענייניו של הבית המשותף על ידי בעל דירה.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אינך רשאי לבצע פעולות ברכוש המשותף על דעת עצמך ולדרוש תשלום מהוועד, אם הוועד שלח אותך או אישר לך זה משהו אחר, למרות זאת הייתי פונה אליהם מסביר ומבקש החזר...
המשך תשובה