שלום, אני דייר בבניין משותף, אבל הדירה שלי כוללת הרחבה של עוד חדר (פרטית וחוקית, בוצעה לפני זמני). הגג מעל ההרחבה הוא בעצם רק מעל הדירה שלי. מכיוון שהדירה שלי גדולה מהאחרות אני משלם לועד הבית סכום גבוה יותר מהדירות שלא הורחבו (יש עוד כמה דירות כמו שלי אגב). השאלה -ועד הבית טוען שכשאוטמים את הגג לקראת החורף, החלק שמעל הדירה שלי הוא לא חלק מהגג המשותף ולכן הוא על חשבוני. האם זה נכון? אם כן, למה אני משלם ועד בית מוגדל? תודה מראש, חגי
שלום רב,
יש לעיין במסמכי הבית המשותף בטרם מתן מענה.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אין עקרונית החזרים לדיירים שעזבו אלא אם כן הנציגות מחזירה לכל הדיירים את התשלום ניתן אולי דרך הדיירים שמכרתם להם לבקש את ההחזר אבל אם לא עיגנתם את זה הסיכוי לכך נמוך...
המשך תשובה