שלום, רכשתי דירה בבניין שעובר תמ"א 38. בכוונתי להשתמש בכיריים חשמליות ולא בגז. האם למרות זאת חובה עליי לשלם עבור התחברות למערכת הגז המרכזית ? ברצוני לציין כי את החיבור בין מערכת הגז לדירה היזם אמור לספק ללא עלות, בהתאם לסעיף הרלבנטי בחוזה המכר. תודה, אורנה
שלום אורנה,
יש לבדוק זאת עם חברת הגז. מה המשמעות של אי התחברות למערכת.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
חניה מיועדת לרכב היא אינה מחסן, יש הבדל אם מדובר בבניין ישן או חדש אם בחזית או עורפית ולמה זה מפריע לוועד , וועד יכול לפעול אם מדובר בחזות הבניין או בהפרעה לרכוש המשותף...
המשך תשובה