חניון תת קרקעי מוגן הרמטית רק לדיירים ,ע"י שלט ,הפך לחניון כמעט פרוץ לכל זר או אורח או שליח. זוהי פגיעה בנכס שקנינו ,במיגון המכטניות בבטיחות ובביטחון האישי.הוועד התקין חיישן אוטומטי ביציאה ללא צורך בשלט, מבלי לקבל הסכמתנו. ברור שזה משרת בודדים והוא מעכב את היציאה . אני היחיד שמטכן לתבוע אותם. מה הם הסיכויים והיכן לתבוע ? בטאבו, בתביעות קטנות או בתביעה יצוגית ?
ניתנה תשובה בהמשך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לבדוק את מסמכי הבית המשותף ואת ההסכמים עליהם חתמתם או פרוטוקולי אספות כלליות בהם הצבעתם מוזמן להתקשר אלי המספר שלי מופיע בעמוד שלי באתר...
המשך תשובה