שלום, מי אחראי על תיקון השיברים (הברזים) בצנרת של המערכת הסולארית - ועד הבית או הדיירים? השיברים ממוקמים על הצנרת של המערכת הסולארית בלוביים הקומתיים בין הדוודים הדירתיים. אודה מאוד לתשובה מנומקת. תודה מראש.
.jpg)
יש לבדוק בתקנון הוראות אם יש , כמו כן יש להבין איך המערכת בנויה . אם לכל דירה יש ברז אזי הדירות אחראיות על הברזים שלהם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לקבל החלטה שכזו באספה כללית למי מותר וכדומה, נהוג שוועד רשאי ודייר יכול לבקש הקלטה במקר של נזק לרכושו...
המשך תשובה