אני דייר בשכירות וועד הבית מבצע השקעות ושיפורים כגון החלפת ריהוט ותאורה חדשה בלובי וכל זאת ע"ח תשלומי הוועד מה הדין? נ. ב האם גם תיקונים בבית המשותף חלים רק על בעלי הדירות והשוכרים משלמים רק תחזוקה פרופר?
.jpg)
תשלום מיסי הוועד הינו מחוייבות של בעלי הדירות ואילו מיסי הוועד של שוכרים הם בהתאם להסכם השכירות, ולכן תבדוק מה רשום בהסכם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
האם תוספת הבניה היא בהיתר? לפני כמה שנים נבנתה התוספת? עקרונית כל גג גם של תוספת הוא גג משותף וקירות חיצוניים הם משותפים אלא אם כן הוא הוצמד ו תתקשר אסביר כיצד לפעול ...
המשך תשובה