שלום, לאחרונה נגנבו לי האופניים מחדר המדרגות בבניין שמנוהל ע״י חברה. באופן לא ברור רק לי נגנבו האופניים, לשאר הדיירים לא נגנבו, למרות שגם הם משאירים את האופניים שלהם נעולים למעקה חדר המדרגות. האם רק אני אמור לנשוא באחריות לגניבה או שגם ועד הבית? האופניים היו נעולים עם מנעול מעולה למעקה, כמו שאר האופניים של הדיירים בבניין. תודה, סהר
שלום רב,
יש להבין מהם גבולות האחריות של חברת הניהול כלפיי בעלי הדירות והדיירים.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
א. אחריות היא שלכם כי הדירה שלכם, יש לפנות במכתב התראה מידי לוועד לתיקון הנזילה. ב. בכל מצב אתם תטפלו ברטיבות ותשאו בהוצאות ככל שנדרש מוזמנים להתקשר למספר שנמצא בעמוד שלי באתר...
המשך תשובה