שלום המעלית שלנו מתוחזקת על ידי חברה, וכל החלפה של חלקים על חשבון החברה. בשבוע שעבר היה סופת ברקים וככל הנראה הלך הכרטיס הראשי כתוצאה מזה, החברה אומרת שאנחנו צריכים לשלם את הנזק הנל. למרות שאין הוכחה שזה ניזוק כתוצאה מהברקים השאלה הוא מי אמור לספוג את הנזק במקרה כזה? בתודה מראש
שלום רב,
כתלות בהסכם מול חברת המעליות ו/או במסגרת הביטוחית של הבית המשותף, ככל שזו קיימת.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עקרונית הוא לא חייב את אישור הדיירים לשינויים בתוך דירתו, אלא אם כן זה מסכן אותם לכן יש להוציא חוות דעת קונסטרוקטור ולהגיש צו מניעה מוזמנים לחזור אלי להמשך הסבר ...
המשך תשובה