שלום רב, מעונין לברר אם עלות איטום וטיפול בעובש של חדר בבנין (בדירת גג - החדר בגג) היא על הדייר או על יתר הדיירים. אין מחלוקת על כך שהרטיבות והעובש שבחדר נגרמו כתוצאה מרטיבות בקיר חיצוני של הבנין (הקיר ששייך לגג המשותף). תודה
שלום רב,
יש לבדוק ממה נגרמו הרטיבות והעובש ואם אכן נגרמו מרכוש משותף הרי שיש שעל כלל הדיירים לפעול לתיקון הכשלים.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
רוב הדיירים באספה כללית יכול לקבוע את זמני חלוקת השימוש בחניה, ואם דייר לא מקיים אותם ניתן לתבוע אותו, כמו כן ניתן לשלוח אליו מכתב התראה על שימוש לא סביר ברכוש המשותף...
המשך תשובה