בבניין שבו אני גר מעוניינים לבצע שיפוץ חיצוני (קילוף הטיח, איטום ועשייה מחדש) שאינו חובה מבחינה בטיחותית. הציפוי אמנם מיושן אך במצב מצויין. עלות השיפוץ היא 30000 לכל דירה. מה הרוב הנדרש להשיג על מנת לחייב את הדיירים הסרבנים לשלם עבור שיפוץ שכזה?
שלום רב,
במקרים בהם מבקשים לשפר רכוש משותף או חלק ממנו אשר אין כל הצדקה הנוגעת לתחזוקתו ושמירה על מצבו, הרי שיש צורך בקבלת הסכמה גורפת.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
פיקוח עירוני יכול לתת דוח וכל הדיירים כולל אותך ישלמו יש לפעול אחרת • הנך מוזמנ/ת ליצור קשר להשלמת פרטים והכוונה, לרשותך- עו"ד רפי רפאלי...
המשך תשובה